Pàgines

14 de juny 2015

Motriticat fina i diversió: Rasca-rasca / Motricidad fina y diversión

Un dia, navegant per Pinterest vaig descobrir com fer la pintura del rasca-rasca (aquella gris) em va fer molta gràcia i vaig començar a maquinar què podia fer amb la idea. Al final va sortir un rasca-rasca de nombres. Però no m'agradava la idea que fossin nombres d'una tipografia estandar així que vaig començar a buscar imatges de nombres a més de funcionals, interessants i va néixer tot un panell de Pinterest dedicat a nombres diferents. Si esteu pensant que estic com un llum de petroli, la resposta és sí. :-D

Em quedava el suport que va acabar ser cartró protegit amb Aironfix.

Un día, navegando por Pinterest descubrí como hacer la pintura del rasca-rasca (la gris) me hizo mucha gracia y empecé a imaginar qué podía hacer con eso. Al final salió un rasca-rasca de números. No me gustaba la idea de que fuesen números de una tipografía de ordenador así que empecé a buscar números originales, así nació todo un panel de Pinterest dedicado al tema. Si estáis pensando que estoy un poco "pallá" la respuesta es sí :-D

Me quedaba el soporte que acabó siendo cartón protegido con Aironfix.






Abans de fer-ho en els nombres definitius la prova de foc i... voilà, funciona!!

Antes de pintar los números definitivos la prueba de fuego y... voilà, funciona!!


Pintar els que toquen i assecar





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...