Pàgines

19 de juny 2012

Textures

Com que li agraden molt els globus, aquest cop vaig decidir omplir-los de coses diferents que tenia pels armaris i jugar a les endevinalles. La proposta varen ser només els globus i vaig reservar el potet amb el contingut per quan els hagués endevinat tots o com ajuda si no aconseguia desxifrar el contingut d'algun.

Les cares no van ser per altre motiu que em semblaven molt sosos sense res però una de les primeres coses que se li va acudir va ser preguntar perquè el globus rosa estava trist, he d'admetre que aquí em va pillar fora de joc i el primer que se'm va acudir contestar va ser que potser no li agradava el que contenia, poc convençut el va agafar i em va dir, doncs a mi m'agraden molt les mongetes! Vaig haver de fer veritables esforços per no riure.

Al final amb molt poca ajuda els va endevinar tots i va poder fer les pastetes a plaer.
Per cert! si mai voleu fer-vos una pilota d'estrès a casa, la textura d'un globus ple de farina és idèntica a les pilotes comercials.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...